Reklamace / vrácení zboží

 

INSTRUKCE PRO REKLAMACI ZBOŽÍ

Objevil se u zakoupeného výrobku nějaký problém? To je nám líto. Samozřejmě vám to rádi pomůžeme vyřešit.

 

cislo-1

Chcete reklamovat mobilní telefon, tablet, notebook či jinou značkovou elektroniku a zkrátit dobu vyřízení vaší reklamace až o 50 %? V takovém případě vám doporučujeme obrátit se přímo na některý z autorizovaných servisů pro konkrétní značku zboží. Je pravděpodobné, že servis najdete i ve vašem městě a nebudete muset zboží posílat. Abychom vám to usnadnili připravili jsme pro vás seznam značek a autorizovaných servisů >>

 

 cislo-2

Chcete reklamovat zboží, které jste zakoupili na e-shopu iGlass.cz před datem 1. ledna 2019? V takovém případě prosím kontaktujte původního provozovatele e-shopu iGlass.cz: iGlass.cz Distribution s.r.o., IČO 06899366, se sídlem Holubice 42, 25265 Holubice, kontaktní osoba František Veverka, jednatel, mobil (+420) 603 764 801, e-mail frantisek@fv-studio.cz

 

 cislo-3

Pokud se vás netýkají výše uvedené situace (viz bod 1 a 2), využijte pro vaši reklamaci našeho online reklamačního asistenta >>

V reklamačním asistentovi nezapomeňte správně uvést vaši korespondenční adresu a v případě požadavku na vrácení peněz také číslo vašeho bankovního účtu.
 
Reklamované zboží poté pečlivě zabalte a odešlete na naši adresu. Nezapomeňte připojit také:
  • veškeré příslušenství, které bylo při koupi součástí reklamovaného zboží,
  • vytištěný reklamační protokol z reklamačního asistenta nebo přidělené číslo vaší reklamace.
Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
  • BRAVO CONSULTING, s.r.o.
    Tým BRAVOshop.cz
    Horákov 199
    66404 Mokrá-Horákov

Zboží nezasílejte zpět na dobírku. Přijetí zásilky na dobírku bude z naší strany odmítnuto.

Po předchozí domluvě můžete doručit reklamované zboží také osobně do sídla naší společnosti.

Nemůžete-li z nějakého důvodu využít našeho online reklamačního asistenta, anebo máte nějaké otázky, kontaktujte nás >>

 

 

INSTRUKCE PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ

neboli odstoupení od kupní smlouvy.

Pokud vám zakoupené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžete nám ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Můžete také požádat o výměnu za jiné zboží. V takovém případě bude vyrovnán případný rozdíl v ceně. Na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů nevzniká právo v případě zakoupení zboží v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud jste zboží nakoupili na firmu (IČO).

 

cislo-1

Nezapomeňte na to, že zboží, které vracíte, nesmí být použito a musí být v původním a neponičeném obalu. Pokud je obal poškozený, ponižujeme vracenou částku o náklady, které budeme muset vynaložit na uvedení zboží do původního stavu, aby ještě mohlo posloužit jinému zákazníkovi.

 

 

 cislo-2

Využijte jednoduše našeho online asistenta, abyste nám oznámili, že chcete odstoupit od kupní smlouvy a zboží nám vrátit.

Důležité pokyny:

  • Zboží uveďte do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
  • Vracené zboží odešlete zpět na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
  • Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • Do zásilky přiložte kopii daňového dokladu (faktury), abychom mohli správně identifikovat produkt a rychle váš požadavek vyřešit.
  • Náklady na vrácení zboží jsou hrazeny ze strany kupujícího, tedy z vaší strany.
  • Zboží nezasílejte zpět na dobírku. Přijetí zásilky na dobírku bude z naší strany odmítnuto.

Co nejdříve odešlete zboží na naši adresu:

  • BRAVO CONSULTING, s.r.o.
    Tým BRAVOshop.cz
    Horákov 199
    66404 Mokrá-Horákov

Po předchozí domluvě můžete doručit zboží také osobně do sídla naší společnosti.

 

 cislo-3

Peníze za zboží vám zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vráceného zboží zpět na naši adresu.

Nemůžete-li z nějakého důvodu využít našeho online asistenta pro vrácení zboží, anebo máte nějaké otázky, kontaktujte nás >>

 

 

ONLINE ASISTENT PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE